Presset kundeservice? Saml kundehenvendelser ét sted

Ganske uforståeligt kan nogle kunder lide at ringe til kundeservice i stedet for at sende en besked over chatten eller skrive en mail. Bevares – der skal være plads til alle. Men at din virksomhed tager imod henvendelser af forskellig slags nødvendiggør rent praktisk, at du kan samle alle henvendelser på ét sted, så ingen går tabt. Ét bud på sådan en løsning er Freshdesk costumer service management.

Saml henvendelser og kundehistorikker

Dette da Freshdesk ikke blot giver ansatte i kundeservice adgang til samtlige henvendelser, der er indgivet ad de kanaler, I stiller til kunders rådighed, men også lader kundeservice hurtigt sætte sig ind i kundehistorikker, så de kan gøre sig gisninger om, hvad en konkret kunde ønsker hjælp til. Der vil derfor blive færre situationer, hvor dine servicemedarbejdere skal gisne om, hvad problemet er.

Prioritér kundehenvendelser

Med en løsning som Freshdesk får du som leder mulighed for at tildele sager til de medarbejdere, der er bedst i stand til at løse dem. Derudover kan du selvfølgelig prioritere sager, da ikke alle kræver lige hurtig handling. God costumer service management-software giver dig det overblik, som du skal have for at kunne reagere på samtlige kundehenvendelser og give alle dine kunder en god oplevelse.

Søger du en ITSM-løsning?

Nu du er i gang med at se efter ny software til costumer service management i virksomheden, var det logisk i samme ombæring at gå på jagt efter ny it service management. At vælge den rette den it service management-software kan godt være en kunst. Du kan fx skele til, om licensmodellen lader dig nøjes med at betale for de funktionaliteter, som du rent faktisk skal bruge i din virksomhed.

Som noget andet kan du skele til, hvordan en evt. i ITSM-softwaren integreret chatbot fungerer, og i hvilket omfang du forventer, den kan få support til at skride hurtigere, fx via automatiserede svar.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *