Få mest muligt ud af din computer
I langt de fleste firmaer i dag er de afhængige af deres computere og de programmer, der ligger på dem. Derfor er det også vigtigt, at de virker optimalt. Men der findes rigtig mange forskellige programmer derude, som ikke er i stand til at samarbejde, hvilket kan gøre arbejdet i et firma meget svært. Heldigvis findes der også et program, som samler utrolig mange andre programmer i et, så alt kommer til at hænge sammen. Der er tale om office 365 business.
Hvad er Office 365?
Office 365 er en samlet sky, hvor du og dine medarbejdere kan samle alt jeres arbejde. Det er et sted der underbygger øget produktivitet, samarbejde og vidensdeling. Skyen består som sagt af flere små programmer. Noget af det den indeholder er alle de normale Office programmer som Word og Excel, men derudover indeholder det også programmer som Planner, Teams og mange andre.
Alle programmer er i stand til at arbejde sammen både de forskellige programmer på din egen computer men også med dine kollegaers programmer. På den måde sikrer du den bedst mulige kommunikation og samarbejde mellem medarbejderne. Dette vil være med til at øge den samlede produktivitet for hele firmaet.
Fordele ved Office 365
Der følger mange fordele med, når du vælger at bruge Office 365. En af dem er, at medarbejderne altid har den allernyest software til rådighed. Men en helt anden fordel er, at det giver dig mulighed for øget sikkerhed, samtidig med at overholdelse af GDPR-loven er en integreret del af programmet, så du ikke behøver at frygte at bryde den ved et uheld. En tredje fordel, som du skal høre om her, er at Office 365 gør det lettere for dig og dine kollegaer at arbejde fra mobile enheder, så I ikke længere er afhængige af hele tiden at skulle befinde jer på kontoret.